آتش سوزی خودرو ۲۰۶ در بهبهان مهار شد 

یک دستگاه خودرو ۲۰۶ دچار آتش سوزی شد که باحضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی شهرداری بهبهان آتش سوزی خودرو مهار شد.

وحید دهدشت رو مسئول آتش نشانی شهرداری بهبهان گفت: آتش‌سوزی خودرو در کوچه غدیر منطقه سلحشوران شهر بهبهان به وقوع پیوست و یک دستگاه خودرو ۲۰۶ صندوق دار دچار حریق شده بود.

او می‌گوید: بلافاصله بعد از تماس اهالی محل با تلفن ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری بهبهان دو دستگاه خودرو سبک و سنگین از ایستگاه آتش نشانی مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته او با حضور به موقع آتش نشانان، آتش سوزی خودرو ۲۰۶ که در ناحیه موتور و زیر کاپوت خودرو رخ داده و در حال گسترش به سایر نقاط خودرو بود. توسط آتش نشانان مهار و از گسترش آتش سوزی به سایر نقاط خودرو جلوگیری بعمل آمد. 

مسئول آتش‌نشانی شهرداری بهبهان از رانندگان  درخواست کرد: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در شهرستان بهبهان و استان خوزستان اقدام به بازدید از سیستم سوخت رسانی و سیستم برقی خودروی خود نمایند.

به گفته دهدشت رو نشت در سیستم سوخت‌رسانی و ایراد در سیستم برقی خودرو با توجه به سیم کشی سراسری خودرو از شایع‌ترین دلایل آتش سوزی در خودروهاست بهترین راه برای کاهش شانس آتش سوزی سیستم سوخت رسانی و الکتریکی، مطمئن بودن از تعمیر و نگهداری به موقع خودرو است.

 رانندگان برای مهار و اطفای حریق باید همیشه یک دستگاه کپسول خاموش کننده درخودرو داشته باشند و نحوه استفاده از آن و همچنین راه‌های مقابله با آتش سوزی اتومبیل و پیشگیری از آن را فرا بگیرند، زیرا داشتن یک کپسول آتش نشانی آماده بکار در خودروی ما میتواند شعله‌های کوچک آتش را قبل از اینکه تبدیل به یک حریق بزرگ شود خاموش نماید.

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.